סדנאות בישול ספורטיבי

נישנושים זה ביג דיל

סדנת בישול בריא לחטיפים, נשנושים והפתעות מתוקות
ללא סוכר וללא גלוטן!!

מה אוכלים?

מכירים את זה שאתם שומרים על אוכל בריא, אבל נופלים בקטנות?

 

הצורך בזריקות אנרגיה קטנות במהלך היום ובין הארוחות מובן וטבעי באורח החיים שלנו. איך גורמים לכך שזריקות האנרגיה האלו יהיו בריאות, מזינות ללא סוכר, ללא גלוטן וללא חומרים מעובדים ומתועשים, מבלי להתפשר על הטעם?

 

 

בסדנת "נישנושים זה ביג דיל" נלמד להכין נישנושים בריאים, קלים להכנה מהירה וזריזה, נוחים לאיחסון ושליפה בעת הצורך. כמה דקות עבודה פעם בשבוע – וכל המשפחה יכולה ליהנות מפינוקים עשירים בחלבון וערכים תזונתיים ובטעם.

 

כל החטיפים הבריאים שנכין בסדנה הם ללא תוספת סוכר, ללא גלוטן, ללא חומרים מעובדים ומתועשים וללא לקטוז. המתכונים הם טבעוניים או צמחוניים בלבד.

[ameliacatalog category=2]

מה בסדנה?

במהלך הסדנה תקבלו הסברים נרחבים על המוצרים השונים, איך לשלב ביניהם באופן בריא וטעים, מהם כללי הזהב למטבח בריא, מזין ונקי מחומרים מעובדים. נכין ביחד ונאכל במקום את הנישנושים הקלילים הבאים:
מתנה לכל משתתף - חוברת מתכונים ודף כללי הזהב למטבח הבריא

כיצד לנקות את המטבח ככל שאפשר מחומרים מזיקים לבריאות?

אני עובדת כל השנים עם אלפי נשים וגברים לשיפור הכושר, הבריאות וההרגשה האישית, אבל הבנתי שאני יכולה בקלות להגביר את טווח ההשפעה שלי על בריאות המתאמנים, ממש להשיג אפקט משמעותי, עוצמתי ומשנה חיים, על ידי שיפור תזונתם.

כיצד לבשל טעים ויפה לעין, צבעוני, ריחני ומפתה מבלי להתפשר על שום דבר ולזכות בבריאות וחיוניות?

בסדנאות הבישול שלי תוכלו לחוות וללמוד כיצד להכניס לחייכם את שפע האנרגיה הטמון במזון הבריא, בלי מאמץ מיוחד אלא כחלק בלתי נפרד מהשגרה היומיומית.