צליל האדמה יוגה וסאונד הילינג

בוקר של חיבור אל השקט הטיבעי שבך

הצטרפו למסע מדיטטיבי וחוויתי של יוגה ותנועה בשילוב צלילי מוזיקה חייה ותדרים מרפאים בחיק הטבע – בחצר הירוקה והפסטורלית של סטודיו יהלי פיטנס 

 דואט של תנועה וצליל – מסע מחבר ומעמיק

בסדנה "צליל האדמה", התנועה המדויקת והמבוקרת של פרקטיקת היוגה נפגשת עם הצלילים החופשיים והאורגניים של התדרים המרפאים. זהו מפגש מרתק בין שתי דיסציפלינות עתיקות שלכאורה שונות, אך משלימות זו את זו בצורה נפלאה.

 

Previous slide
Next slide

תוכנית הסדנה:

האווירה בסדנה היא ייחודית ומלאת קסם - האזור הירוק והפסטורלי של פרדס חנה, השקט והשלווה מאפשרים להתרכז פנימה בחיבור לנשימה ולרוח, רחשי הטבע המלווים את התנועות והצלילים המרפאים. תחושה מיוחדת של חופש שחרור וריפוי הלב.
משתתפי הסנדה יקבלו מתנה הטבה שווה במיוחד להצטרפות לסטודיו שלנו!

התאריכים הקרובים:

שישי – 26.4.2024 התכנסות 9:30 סיום 12:00

שישי – 24.5.2024 התכנסות 9:30 סיום 12:00

שישי – 7.6.2024 התכנסות 9:30 סיום 12:00

שישי – 5.7.2024 התכנסות 9:30 סיום 12:00

 

מחיר הסדנה
180 ש"ח

מכירה מוקדמת
150 ש"ח

לקוחות הסטודיו
100 ש"ח

לקוחות פרימיום
70 ש"ח

הרשמה מוקדמת עד ה-19/4/24
ישנם מספר כרטיסים מתנה למי שצריך – פנו אלינו לפרטים

יש לי שאלה ?!

מנחי הסדנה:

יהלי שפהרד

מייסדת סטודיו יהלי פינס, מורה מוסמכת ליוגה על ידי ארגון מורי היוגה ומאמנת כושר, מלווה אנשים בתהליכי חיבור לגוף, ריפוי, שיקום ומיקסום היכולות. מנחה וחוקרת גוף ותנועה כבר 20 שנה, מתמחה באינטליגנציה גופנית, שיקום מפציעות וייעוץ לחיים בריאים. מאמנת כושר בכירה ומוסמכת על ידי Australian Institute of Fitnes מדריכת פילאטיס מוסמכת על ידי Australian Institute of Fitnes בוגרת בית ספר מקצועי למחול בסידני, אוסטרליה בוגרת מגמת מחול באולפן למחול מנשה. מובילה אתכם לחיבור עמוק עם הגוף והנשימה דרך תרגול של תנועות מדויקות ויסודיות. בדרכה הרכה והקשובה, היא מתחברת לתזמון הפנימי הייחודי של כל משתתף, מאפשרת לכם לגלות מחדש את היכולות שלכם וליצור הרמוניה בין גוף ונפש.

עמית לביא

עמית לביא - מנגן הצלילים המרפאים, מזמן נוכחות של קסם, טבע והשראה באמצעות כלי הנגינה והתדרים הייחודיים שלו. הצלילים הטבעיים והחופשיים, כמו המוזיקה של האדמה עצמה, מזמינים אותנו להכיר בשקט הפנימי שלנו, להירגע ולשחרר. חוקר ומנגן צלילי מרפא, גנן אקולוגי ועו"ס. משתדל ללכת בפשטות ורכות על האדמה וגם לנגן בצורה הזו. מאמין בכוחם של צלילים וויברציות להביא מרגוע ורפואה לגוף ולנפש שלנו.

היוגה ושילוב התרגול עם צלילי מרפא

היוגה – דרך לחיבור עם השקט הפנימי

עבור רבים מאיתנו, חיי היום-יום מלאי הרעש והסטרס מנתקים אותנו מעצמנו האמיתיים. אנו נסחפים בזרם המחשבות הבלתי פוסקות, הלחצים והמטלות והקשר שלנו לגוף, לנשימה ולרוח פנימית הולך ונחלש.

פרקטיקת היוגה מהווה דרך מקסימה לחזור אל עצמנו ולהאט את הקצב. בשילוב תנועה, נשימה עמוקה ומדיטציה, היוגה מאפשרת לנו להשקיט את המחשבות הרודפות, לשחרר מתחים ולחוות חיבור מחודש עם הגוף והנפש.

במהלך התרגול בסדנה, נלמד לפתוח את הגוף בעדינות, להזרים אוויר חדש בכל תא, להרפות את השרירים ולהביא את תשומת הלב פנימה. נעצור לרגע את המירוץ, נתבונן בעצמנו מחדש ללא שיפוטיות, בקבלה ובאהבה.

יחד עם הצלילים והתדרים המרפאים, התנועות והנשימות יובילו אותנו למצב מיוחד של איזון והרמוניה, בו נוכל לגלות תובנות חדשות על עצמנו, על הסביבה ועל הקשר ביניהם. נצא עם הרגשה נפלאה של התחדשות והשלמה פנימית, חיבור גוף-נפש אמיתי ושלווה עמוקה.

ריכוז, נוכחות והקשבה לעצמנו הפנימית הן המפתח לחיים בריאים ומאוזנים יותר. היוגה מחזירה אותנו למקור הזה, למרכז הפנימי הבוער בתוכנו, ומאירה לנו את הדרך לשלווה, אושר ופריחה.

רוצה להתעדכן בסדנאות נוספות?

יש לנו קבוצת וואטצאפ שקטה לעידכונים

צלילים מרפאים ואיך הם פועלים?

צלילי מרפא מופקים מכלים מרחבי העולם, חלקם עתיקים מאוד וחלקם פותחו ממש לאחרונה. קערות טיבטיות, גונג, פעמונים, תוף פסאודו-שמאני, מניפות וקולנים המפיקים צלילים וויברציות המעודדים את הגוף והנפש להרגע ולנוח. במהלך השיעור ובזמן ההרפיה נאזין לצלילים עמוקים, רכים ומסתוריים ונחוש את הויברציות שינועו בחלל.

לצלילי המרפא אופנים שונים בהם הם משפיעים עלינו משפעתם. התחום עדיין נחקר, אך כבר כעת ידוע לנו כי הם

עוזרים למערכת העצבים לרטוט בעדינות ולשחרר מתחים עצורים

מעודדים את גלי המוח שלנו להאט ולאפשר כניסה למרחבי תודעה מעודנים יותר (גלי אלפא ותטא)

נמצאו כמועילים לאנשימות המתמודדים עם חרדה, דכאון, בעיות ריכוז וקשב.

 וואלה זה עובד… וגם פשוט נעים ומסקרן להקשיב להם.

הצלילים והתדרים שנשמעים בסדנה אינם צלילים רגילים – מדובר בויברציות מרפאות, מועצמות על ידי כלים וטכניקות מיוחדות. 

 

ההשפעות העמוקות של צלילים מרפאים

כשמשלבים את הצלילים המרגיעים והמרפאים האלה עם תרגול היוגה והנשימה, נוצרת חוויה טוטאלית של שחרור גופני, רגיעה נפשית והרמוניה פנימית. הנפש נפתחת לקליטת אנרגיות חיוביות, והגוף משוחרר מכבלי המתח והזמן.

ואלו רק חלק מההשפעות המרפאות המגוונות של צלילים ותדרים מרפאים. כחלק בלתי נפרד מהסדנה, הם יסייעו לכם לחוות שלווה אמיתית ומלאה.